01/11/2016

כשעסק חדש רוצה לצמוח, חשוב להיות ממוקדים. בדיוק לשם כך נוצר מדד GRIs – כלי אבחון מהיר ותכליתי שנועד לסייע לבכירים בחברות סטארט-אפ בשלב ה-early stage או חברות צמיחה (growth stage) להעריך את מידת המוכנות של החברה להמשך צמיחה. האבחון נעשה תוך מיפוי נקודות החוזק והחולשה של החברה ביחס לחברות סטארט-אפ דומות, על פי 6 קריטריונים עיקריים:

  • מימון
  • גיוס לקוחות
  • גיוס כוח אדם: טאלנטים וחבילות שכר
  • טכנולוגיות מידע
  • ממשל (Governance)
  • התרחבות גלובלית

מדד GRIs מתאים לחברות שנמצאות בשלבים המוקדמים של מחזור החיים שלהם – מחברות בשלבי הקמה ראשונית ועד לכאלה שכבר סיימו מספר סבבי גיוס. 

לחברות הנמצאות בשלבים מתקדמים יותר, אנו ממליצים להשתמש בכלי GRI לחברות בשלות.

אופן ביצוע האבחון

האבחון אורך כ-30 דקות בלבד.

השאלון מורכב משאלות מעוררות מחשבה, המחולקות לפי 6 הקטגוריות הנ"ל. בכל שאלה, המשתמש מדרג את מידת החשיבות של הטקטיקה העסקית המוצגת ואת יכולות החברה בתחום זה. עם השלמת השאלון, המערכת מפיקה דו"ח מקוון שאותו ניתן להדפיס ו/או לשלוח בדוא"ל.

הדו"ח כולל זיהוי של תחומי ההזדמנות הרלוונטיים לחברה וכן השוואות לחברות בעלות מאפיינים דומים (סוג התעשייה והשלב בו נמצאת החברה ביחס לחברות סטארט-אפ דומות).