כשעסק חדש רוצה לצמוח, חשוב להיות ממוקדים. בדיוק לשם כך נוצר מדד GRIs – כלי אבחון מהיר ותכליתי שנועד לסייע לבכירים בחברות סטארט-אפ בשלב ה-early stage או חברות צמיחה (growth stage) להעריך את מידת המוכנות של החברה להמשך צמיחה. האבחון נעשה תוך מיפוי נקודות החוזק והחולשה של החברה ביחס לחברות סטארט-אפ דומות, על פי 6 קריטריונים עיקריים:
- מימון
- גיוס לקוחות
- גיוס כוח אדם: טאלנטים וחבילות שכר
- טכנולוגיות מידע
- ממשל (Governance)
- התרחבות גלובלית
מדד GRIs מתאים לחברות שנמצאות בשלבים המוקדמים של מחזור החיים שלהם – מחברות בשלבי הקמה ראשונית ועד לכאלה שכבר סיימו מספר סבבי גיוס.
לחברות הנמצאות בשלבים מתקדמים יותר, אנו ממליצים להשתמש בכלי GRI לחברות בשלות.
אופן ביצוע האבחון
האבחון אורך כ-30 דקות בלבד.
השאלון מורכב משאלות מעוררות מחשבה, המחולקות לפי 6 הקטגוריות הנ"ל. בכל שאלה, המשתמש מדרג את מידת החשיבות של הטקטיקה העסקית המוצגת ואת יכולות החברה בתחום זה. עם השלמת השאלון, המערכת מפיקה דו"ח מקוון שאותו ניתן להדפיס ו/או לשלוח בדוא"ל.
הדו"ח כולל זיהוי של תחומי ההזדמנות הרלוונטיים לחברה וכן השוואות לחברות בעלות מאפיינים דומים (סוג התעשייה והשלב בו נמצאת החברה ביחס לחברות סטארט-אפ דומות).